poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Liebster Award I

 Hejaa :D
Cześć i czołem !
Chorwacja już po raz piąty zaliczona! Już się pogubiłem w tych wszystkich miastach... 
A teraz dla wszystkich niespodzianka...
Zostałem nominowany do Liebster Award! 

Bardzo dziękuję użytkownikowi Refive, który nominował mnie do tej nagrody! :D Na prawdę, nie wiem, czym sobie tak zasłużył ten blog..

Przypomnę zasady Liebster Award:
1. Podziękować osobie, która nominowała cię.
2. Przedstawić pytania, które zadała ci osoba nominująca.
3. Odpowiedzieć na pytania, które zadała ci osoba nominująca.
4. Nominować kilka innych blogów do Liebster Award.

A więc tak, oto pytania i me odpowiedzi!

1. Kiedy się urodziłeś?
Jestem spod znaku Byka. Urodziłem się w maju 2001.
2. Bransoletka czy łańcuszek?
Cholera, czy ja wyglądam na dziewczynę? Jak już coś to wisiorek na sznurku. XD
3. Film czy serial?
Wolę chyba filmy, choć są krótsze i mają nie za długą fabułę. Nie znoszę serialu typu "Moda na sukces" xd
4. Lubisz kiedy pada deszcz?
Tak, wtedy mam czas na rozmyślania.
5. Twoje ulubione zajęcie?
Pisanie na stronkach o HP i czytanie blogów.
6. Twoje marzenie?
Zawsze marzyłem o wystąpieniu w Harrym Potterze lub jakimś serialu z Disney Channel.
7. Ulubiona piosenka?
"City of Angels" zespołu Thirty Seconds to Mars
8. Pizza czy chipsy?
Pizza, bo chipsy śmierdzą :d
9. Masz rodzeństwo?
Tak, młodszego brata.
10. Jaki masz styl ubierania się?
Mam dobry humor, wtedy fioletowe rurki, zielona koszulka. Jestem smutny, wściekły - wyrażają to moje czarne kolory.
11. Ilu masz prawdziwych przyjaciół?
Oto ich imiona: Sara, Gosia, Wiola, Aga, Michał, Mateusz, Gabi. Oprócz Mateusza i Agi wszyscy znamy się ponad 6 lat. Jednak czasem rozmyślam, czy oni na prawdę znoszą moje humory i fochy XD

No i teraz to polecanie blogów. Nie mam za dużo do polecania, więc dam kilka:
hgssbezcukru.blox.pl
http://austinially-love.blogspot.com/
http://lovestoryauslly12.pinger.pl/
http://auslly-just-like-a-dream.uchwycone-chwile.pl/
http://my-diary-ally.blogspot.com/

Proszę, macie moje pierwsze Liebster Award!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz